Monday, August 10, 2009

OwH SudaH LaMe MeNyePi....


Akhirnya...datang jugak mud aku nk mem'beLok' kan diri...nape la mud nie xdatang awal2 ea?mm..myb sebab a lot of things happen these few months..so aku mmg xsempat or senang cakp xde mud la nk mem'belok'ging...mm sebenarnye aku terpikir untuk menulis arini adalah di sebabkn aku tertarik dengan satu e-mail yang aku dapat ni..sat lagi aku akan publish kan...ayat2 e-mail itu sungguh menarik perhatian aku..even la aku tau ramai kawan2 yang akan dpt mail yang same...huhuhuhu...tp xpe la..aku saje nk post kn...even la xde orang nk bace pun kan?dah 'belok' aku..sukati la kn nk letak ape..huhuhuhu (ayat penyedap hati) kadang2 dalam hidup nie,kite mmg xleh jangka apa yang bakal or akan terjadi walau kite rancang rapi macam mane pun...setuju x klu aku cakap,ape saje yang berlaku pade diri kite or hidup kite ni tidak akan berhasil or tidak akan berlaku jika tidak diredhai oleh DIA...apa sahaja perkara yang berlaku itu akan ade hikmahnye...owh mengapakah aku sebegini skema?mm mungkin kerana sekarang ini mmg tgh mud nk skema...mm..aku rase mud aku utk mem'belok' sudah datang..so mungkin akan ade beberapa entri yang banyak pada hari ini...so just wait and see ea..huhuhuhuhuhu.......

No comments:

Post a Comment