Monday, August 10, 2009

aku dan cuti

xbape lame je lagi kite akan menyambut bulan ramadhan...xlame je lagi...jap ea aku kire bape ari..(sambil menjengah ke kanan,kt situ aku letak kalender meja aku) insyallah 11 ari je lagi..diam xdiam dah nk pose balik kn?serase aku cm baru je raye ari2..cepat betul mase berlalu kn?tahun nie mengikut kate MEM besar, kami sekeluarga akan pakai baju berwarna biru..mm..dah lame xpakai baju biru...so aku rase okey la kot..tis year aku serahkn semuanye pade MEM besar utk uruskan..dr segi pemilihan kaler dan jugak material kain..aku just folo...xpe la..ikut la MEM besar nk pakai kaler ape pun..sebelum2 nie KAMI berdua akan memeningkan pale mamat2 pakistan or akak2 kedai kain kerana nk memilih kain mane yang akan di beli...tp tahun nie kite kasi rest sikit la kt dorang..hhuhuhuhuhu....(mengeluh lega la org2 keje kedai kain thn nie sebab aku ngn mak aku xpi beli kain) hahahahahaa...xpe la...ape yang aku nk share kt sini sebenarnye bukan la berkenaan baju raye aku,tapi berkenaan cuti aku pade awal pose nie...
(aku dan MEM besar)

aku dah plan awal pose nie igt nk ponteng kelas (asyik ponteng je aku nie) sebab nk smbut pose ngn fmly aku..kirenye aku nk balik kg la...dah berangan dah nie ari jumaat 210809& isnin 240809 aku nk cuti....tp harapan aku hancuq luluh...aku xdpt cuti...sebabnye ade keje yang perlu aku buat....argh!!betapa tensi nye aku ketika mendapat berita yang aku xbole cuti...Tensi+sedey+bengang.....tp xpe la...sejuk sikit ati aku bile aku col MEM besar,and MEM kate xpe la...klu dah xleh cuti nk wat cmne kn?lega sikit ati aku..huhuhuhu...so aku pun kate xpe la MEM,nanti 2nd week of pose,org balik la....so it means tis week aku kene pi kelas la kn?uwwaaaa..sedey laa...huhuhuhu....bukan sedey keen pi kelas,tapi sedey sebab semua Osmates aku akan balik kg.....sungguh aku sedey.......

Nadea: By the way,Selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarak,bulan penuh keberkatan...

No comments:

Post a Comment