Wednesday, August 19, 2009

It'S baCk



Alhamdulillah....aku bersyukur ke hadrat-NYA kerana dengan izin nya aku berpeluang lagi menjalani ibadah puasa buat kali ke 23 sepanjang hidup aku...aku rase semua org tertunggu2 bulan yang penuh keberkatan ini...aku sendiri,amat menanti2 kehadiran ramadhan....satu bulan yang penuh cabaran tetapi menenangkan aku...cume aku dpt rasekn cabaran maha hebat bakal terjadi pade tahun ini kerana setiap minggu di bulan ramadhan aku harus ke kelas..huhuhu....minggu2 laen pun pergi jugak tp bukan bulan ramadhan...,aku hope aku dpt bertahan even i've to travel pun...insyallah..doakan aku berjaya..huhuhu...okey..aku just nk ucapkan Selamat Menyambut Bulan Ramadhan Al-Mubarak 1430H.....semoga kite semua mendapat fadhilatnya..AMIN.......
Nadea: semoga aku lebih mendekatkn diri pada-NYA......

2 comments:

  1. selamat menunaikan ibadah puasa...

    ReplyDelete
  2. Salam ramadhan Al-Mubarak to u to Ejay..thanks 4 stopping by.. =)

    ReplyDelete