Wednesday, April 15, 2009

SukSeSS



huhuhuhu...akhirnya aku berjaya melakukannye...setelah berhempas pulas(yeye oo jerk) aku meng'click' sane,meng'click' sini,aku berjaya jugak menukar skin blok aku nie..hahahaha....mungkin perkara ini nampak simple,tapi pada aku yang tak berapa pandai benda2 komputer ni,ia adalah satu kejayaan yang agak memuaskan ati la...even masih di peringkat baru,and dengan skin yang xberapa canggih,aku rase ok la....untuk permulaan....mm aku akan cuba menjadi ahli blok yang aktif...(cewaahhhh) harap2 aku dapat banyak idea dan banyak cerita untuk di kongsi kan bersama...hehehehehee.......mekasih pada Ms.SHINA SANJO dan MrS.DINZA yang banyak membantu dan memberi tunjuk aja...kerana info mereka berdua la aku dapat melakukannye...
(Di AtAs iNi AdaLaH OraNg2 yaNg DiSeBuTkaN Di AtAs..hehehehehehehe...)

2 comments:

  1. nie apa laa letak gambar buruk mcm nie...

    ReplyDelete
  2. hehehehehehe..mane de buruk...oke ape nie?

    ReplyDelete