Wednesday, April 15, 2009

sTresS taHaP sTreSs

kenape aku wat tittle cm2?aku sendiri xtau..mungkin sebab arini aku terase yg aku streess....adakah kerana aku dah nk exam?atau adakah kerana aku pusing mencari bahan utk assigment aku?berbuku2 aku selak,aku belai,tapi aku masih xdpt mencari apa yang aku kehendakkan...atau mungkin juga hari ni aku tetibe terigtkn kisah yg lalu...dan oleh kerana i2,aku mengambil keputusan untuk mencreatekn blog baru..atas informasi dari miss dinza (maceh),aku dpt jugak create blog kt sini..even aku tau xde org nk bace...ahahahahaha...tapi aku nk jugak wat...at least aku dpt luahkn ape yg aku rase...tetapi aku bukan seorang penulis yg baik....aku tidak pandai mengekpressikn perasaan melalui penulisan,even satu ketika dulu aku pernah bercita2 untuk menulis novel...Ya,sungguh...mase tue klu xsilap,aku masih di sekolah menengah...aku minat pada teater,pada lakonan,sehinggakan aku pernah di paksa oleh cikgu sekolah untuk masuk pertandingan pantun,pertandingan mendeklamasikn sajak,syair dan yg sewaktu dengannya....adakah personaliti aku melabelkan aku sebagai seorang seniman jalanan?walhal ketika itu aku masih lagi berbaju kurung,berkain biru..(bayangkan uniform budak sekolah menengah) itu ke kriteria seniman?huhuhuhu...aku sendiri xdapat jawap....yang penting aku tolak semua kehendak cikgu-cikgu....aku lebih minat atau lebih seswai(mungkin) untuk mengekpresikan perasaan dengan cara bercakap?

No comments:

Post a Comment